♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

قاطی پاطی


سلام

بیش از 4 ماهه که هر وقت خواستم بیام اینجا یا کاری پیش اومده یا در واقع حسش نبوده !این روزا بیشتر از قبل گرفتارم ...از وقتی که پرهام محصل شد و خودمم همزمان ارشد قبول شدم ، تقریبا تمام وقتم پر شده ! کلاس زبان و شنای پرهام هم که توی این مدت به راه بود ! البته وقتی موفقیت پرهام رو هم توی شنا و هم توی یادگیری زبان انگلیسی میبینم و البته رضایت اولیای مدرسه ( معلم ، مدیر ، مشاور ...) به معنای واقعی خستگی از تنم بیرون میره ...

وقتی میریم بیرون و تموم تابلوها رو میخونه ... وقتی پای تلویزیون هستیم و تموم اسمها و تیترها رو میخونه ، اینقـــــــــــــدر خوشحال میشم که حد نداره ،اینقدر ذوق میکنم که اندازه نداره 


پرهام توی درس خیلی زود پیشرفت کرد ، خیلی راحت و بدون کمک خوندن و نوشتن رو زود یاد گرفت و همیشه تموم امتیازش توی مدرسه (بسیار عالی ) بوده و هست !
مربی شنا و معلم زبان انگلیسیش هم که خدا رو شکر خیلی ازش راضی هستند و تقریبا هر ترم توی زبان امتیاز بالای کلاس رو میاره !


خلاصه این پست آخرین پست سال 1392 هستش که شامل خیلی چیزا میشه !

مسافرت شهرکرد و کاشان ...کلاس شنا ... پاییز ... دفتر مشق ... شب یلدا ... زمستون ... و ...
دوست نداشتم اینا همه توی یک پست باشه ولی پیش اومد دیگه !


خیلی زیاد حرف و خاطره برای گفتن داشتم ! اما الان که اینجام اصلا یادم نیست !

به هر حال یه پست داریم با کلی چیزای بی ربط به هم !

عکساش توی ادامه مطلب هست اگر دوست داشتید میتونید سر بزنید !




مرداد 1392 شهرکرد 



یه پدر و پسر 



مرداد 1392 کاشان



پرهام در استخر 



پرهام در پاییز جاده کندوان



مشق شب پسر خوش خطم



اولین برف 1392 ، 14 آذر ،باراجین 



شب یلدای 1392



یه برف دیگه توی بهمن ماه 1392



کارنامه انضباطیِ پرهام که البته کارنامه تحصیلیش هم به همین صورت هست 



یه برف خوب دیگه بهمن 1392 گرمابدر

در آخر هم برای همه توی سال جدید سلامتی و شادی رو آرزو میکنم و از صمیم قلب از خداوند میخوام که سال 1393 سال خوبی برای همه به خصوص دوستامون باشه 

هر روزتون نوروز 
نوروزتون پیروز 

سال نو مبارک 

نظرات 9 + ارسال نظر
مامان اریو چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

الهام جون سلام میخواستم اریو رو مهد بزارم اما این ویدئو که دراومده دودلم کرده

میشه بگی از مهد پرهام جون راضی بودی یا نه؟؟؟؟ مربیاش مدرک معتبر دارن؟؟؟؟

از نظر اموزشی چطورره؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
راستش هر مهدی ی نقطه قوت و ی نقطه ضعف داره
اما در مجموع از مهد کودک شاپرک راضی بودم خانوم

سعید پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ق.ظ

مامان مهنا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

mona دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ http://mahakshow.blogfa.com

سلام . خیلی خوشحال میشم اگه از وبلاگم بازدید کنی من مزون لباس دارم و کارم رو تازه شروع کردم . امیدوارم از لباسها خوشت بیاد .09195147274

مامان پرهام چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ق.ظ http://parham88.niniweblog.com/

سلام خیلی کم می نویسید ها! هرجا هستید موفق و شاد باشید مخصوصا اقا پرهام تون

سلام
راستش محصل شدن پرهام و درس و دانشگاه خودم خیلی وقتم رو میگیره
و خودم هم از کم اومدنم ناراضیم

فروش پنل اس ام اس چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://panel.m ida-co.ir

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.m ida-co.ir با تشکر میدا

شاهزاده کوچولوی خونه ما دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ http://parham-joon.blogfa.com

تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
سال نو با تاخیر عزیزم

قربون محبت دوست گل و مهربون و با مرامم

قطره یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

سال نوتون مبارک بانو

الهی
قربون خاله مهربونم

وحیده و نوژا یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام مامان الهام جون
سال نو مبارک
سال خوش و سلامتی براتون همراه پرهام عزیز آرزو دارم ...

به به ببین کی به ما سر زده
مرسی عزیز دلم مرسی که هستی خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد