♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

این روزها هم گذشت ...

سلام


هرگز فرصت گفتن " دوستت دارم " را به فرزندمان از دست ندهیم ...

دوستت دارم پـــــرهامم

چیزی به تولد 5 سالگی پرهام نمونده ... این روزها خیلی بیشتر از قبل به گذشته و آینده پرهام فکر میکنم ... به روزهایی که تازه راه افتاده بود ... تازه حرف میزد و وقتی برای اولین بار کلمه مامان رو گفت چه حسی بهم دست

داد ... شیرینی اون روزها هرگز فراموش شدنی نیست و این شیرینی و این احساس خوب مادر شدن رو مدیون این فرشته هستم ...

به اینکه امسال داره میره به پیش دبستانی و باید خیلی بیشتر از قبل باهاش باشم و ...


بگذریم ...
قبل از تولد پرهام چند مطلب که احساس کردم نوشتن و گفتن اونها خالی از احساس و لطف نیست رو دوست داشتم به دوستای مجازی پرهام بگم و به خاطرات مکتوب خودش اضافه کنم .

  • بهمن ماه سال گذشته (90) نمایشگاهی از نقاشی ها و کاردستی های بچه ها برپا شد که بسیار بسیار جالب بود ...



لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...