♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

حس خوب این روزها

سلام


حس خوب این روزها ...

حسی که این روزا بهم میدی خیلی عجیبه ... 

یه حس متفاوت ... یه حسی که بیشتر مامان هستم توش ... خیلی بیشتر احساس قدرت میکنم تو خانواده ... احساس امنیت بیشتری میکنم این روزا ... دلیلش رو هم بودن در کنار دو تا مرد میدونم ... چون تو رو هم قد بابا تکیه گاه میدونم ... چون رفتار این روزات این حس رو بهم القا میکنه ...
بودن در کنار دو تا مرد ! این برام امنیت و قدرت بیشتری رو داره ...

دقیقاً نمیدونم چرا این احساس باهامه ... ولی این رو خوب میدونم که فوق العاده بزرگ شدی ... توی رفتارت ... صحبتات ... درکت از همه چیز ... و اینکه بیشتر از همیشه احساست رو بروز میدی ...

 این روزها زیاد بهم میگی :

- مامان یه چیزیو میدونی ؟ تا من بپرسم چی ؟ میگی صبر کن درگوشت بگم ... بعدشم تا من گوشمو میارم نزدیک دهنت یه بوس گنده آبدار نصیب لپم میشه که کلی خوش به حالشه این روزا...

- مامان میدونی ماهی چقدر دوست دارم ، خیلی زیاد ؟ باز هم یه بوس گنده از لپای مامان و در ادامه قد این بوس دوست دارم ماهیو ...

خیلی شیرین تر ... خیلی متفاوت تر ... و خیلی دوست داشتنی تر از قبل ...


 دوستون دارم

  پست بعد جشن فارغ التحصیلی پرهام از پیش دبستانی و عکسهاش 

شاید یکی دیگه از دلایلی که این حس خوب رو دارم این روزا برگزاری این جشن هست که بعد از اون بزرگتر شدنت رو بیشتر درک کردم ...

منتظر ما باشید ...

نوروز 1392 بدون شرح


سلام


خوشبختی ،

احساس ساده ایست ،
کــــــه

عزیزانــــت به تو هدیه میدهند ...


پرهام در حال رنگ زدن تخم مرغ هفت سین اتاق خودش


پرهام و هفت سین کوچیکش در اتاق خودش 

(و البته عیدیش که مداد رنگی بود)


پرهام و هفت سین خانواده


همیشه هستی ...

همین حـــوالی ...