♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

بچه ها در کنار هم ...

سلام


و چه این جمله به فکر همگی افتادست ...

بچه ها را چـــه کنیم ،

بچه ها میخواهنــــد ،

بچه ها میرقصنــــد ،

بچه ها میخواننـــد ،

این 

طریقیست که در خاطرشان میماند ...






این طریقیـــست که در خاطرشـــان میمـــاند ...

( تاریخ تمام عکسها :14 مرداد 1392 خورشیدی جشن تولد 6 سالگی پرهام در کنار دوستان )

تولد تولد



سلــــام
امروز تولد پرهام جون مامان اِلی ...
6 سال پیش همچین روز و ساعتی (8:50،1386/5/7صبح) که توی عکس هم معلومه عزیز دلم به دنیا پا گذاشت و زندگی ما رو خیلی رنگی تر کرد 
خدا رو شکر میکنم برای داشتن تو 
تـــولدت مبارک نفس مامان 


(1392/5/7)
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جای آنکه انگشت اشاره ام را به سمت او بگیرم،
در کنارش انگشت هایم را در رنگ فرو می بردم،و نقاشی می کردم،
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر می بودم،
بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم،
سعی می کردم درباره اش کمتر بدانم ، اما بیشتر به او توجه کنم.
به جای اصول راه رفتن ،
اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم.
از جدی بازی کردن دست بر می داشتم،و بازی را جدی می گرفتم.
در مزارع بیشتری می دویدم، و به ستارگان بیشتری خیره می شدم.
بیشتر در آغوشش می گرفتم،و کمتر او را به زور می کشیدم.
کمتر سخت می گرفتم، و بیشتر تاییدش می کردم.
اول احترام به خود را در او می ساختم،و بعد خانه و کاشانه اش را،
و بیشتر از آنچه که عشق به قدرت را یادش بدهم،
قدرت عشق ورزیدن را یادش می دادم .
...
"دایان لومان"

پست بعدی جشن تولد پرهام با دوستاش (1392/5/14)

عکسای داغ داغ داغ ... همین چند دقیقه پیش  
در ساعت 14:40 روز هفتم مرداد سال نود و دو (بعد از به روز شدن وبلاگ این عکسها رو گرفتیم 

بریم ادامه مطلب =====>>
ادامه مطلب ...