♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

از همه جا

سلام


خدا را در قلب کسانی دیدم
که بی هیچ توقعی ،
مهربانند ...همچون کودکــــــان

پائیز امسال هم با تموم قشنگی هاش داره تموم میشه و از شروع سال تحصیلی هم 3 ماه میگذره ... با گذشت این مدت پرهام هم خیلی تغییر کرده و میتونم به جرأت بگم که به قول خودمون باسواد شده از آموزش لوحه ها گرفته تا اعداد و شعر و سوره هایی از قرآن و حتی تابلوهای راهنمایی رانندگی که خیلی مفید فایده بوده

  • در کنار این ،آقا کوچولو از اونجایی که کلاس زبان انگلیسی رو هم بیش از 3 ماه هست شروع کرده و ترم 2 هستش (و البته نمره ترم 1 هم 99/5 شده )، از روی سی دی هایی که داره و یا اسباب بازیهاش که نوشته انگلیسی دارن بیشتر حروف و اعداد انگلیسی رو هم خودش یاد گرفته بنویسه

این هم نمونه ای از شاهکارهای جوجه رنگـــی
(انگری برد هشت پایی )


لطفا به ادامه مطلب بروید ...
  • امسال پرهام مسئله عاشورا و شهادت امام حسین رو خیلی بهتر از همیشه درک کرد و خیلی سوال درین مورد از ما پرسید ... توی پیش دبستانی خیلی خوب همه چیز رو براشون توضیح داده بودن و حتی با
    بچه ها عزاداری هم کرده بودن ولی خوب بچه ها همیشه سوالاتی برای پرسیدن دارن ...

از جمله اینکه :
بابا ، پدر و مادر و خواهر و برادر امام حسین چه جوری کشته شدن ؟؟؟

و یا :

بابا جون مامان امام حسین که خانوم بوده پس چجوری توو جنگ بوده ، مگه خانوما هم میجنگن ؟! و ...

خلاصه که برای پرهام خیلی جای سوال بود که خانواده امام حسین چه کسانی بودن و چه جوری کشته شدن و اصلا عاشورا یعنی چی و اینکه کی تموم میشه و ...

البته به مناسبت همین ایام هم تو پیش دبستانی یک آش نذری پختن ...

آش نذری با تزئین خود پرهام


  • از اونجایی که خوندن بعضی از سوره های قران رو یاد گرفته ، خیلی وقتها وقتی که مطمئن میشه که کسی حواسش نیست مدام با خودش اونها رو زمزمه میکنه و گاهی اوقات مامانی میپره وسط خوندنش و با هم ادامه میدن و پرهام هم خوشحال ازینکه مامانش بلده همراهیش کنه بلندتر میخونه سوره حمد و توحید و ناس و آیه الکرسی ...

در کنار اینها نوشتن اعداد و مفهوم اونها تا خطهای خمیده و کج که همه و همه به یادگیری سریعتر حروف الفبا توی کلاس اول منجر میشه ...
نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت ! دلیل خوشحالیم ازینه که پرهام رو هر روز کنجکاوتر و دقیقتر از دیروز میبینم و از سوالات جدیدش متوجه درک و فهم اون میشم و حس اینکه بزرگ شده بهم یکجور قدرت میده !

قدرت --> نمیدونم چرا قدرت ! و دلیل ناراحتیم هم دقیقــاً هنوز نمیدونم 
شاید دلیلش همون دلشوره های مادرانه باشه


  • از اینها که بگذریم میرسیم به یک روز خیلی خیلی خوب پاییزی که با خاله آزی جون، آتیلا جون، ایلیا جون و مامان آرزو رفتیم تو دل طبیعت و ...

نمیتونستم تصور کنم که اینقدر بهمون خوش میگذره !



آتیلا ، پرهام ، ایلیا

29 آبان 1391

همیشه خوش باشید ..

نظرات 18 + ارسال نظر
آزاده وآتیلا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://http://atila1387.blogsky.com

جیگرننه

فهیمه مامان پرهام پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام الهام جون
نگران شده بودم که نکنه باز کامنتم نرسیده که اومدم و هم پست رو خوندم و هم جواب کامنتمو
اتفاقا" خوب کاری کردی گلم. منم همینطوری ام و حرف زدن و برطرف کردن سوءتفاهم رو خیلی باارزش تر از سکوت می دونم و بخاطر اینکارت ازت ممنونم چون هیچ خوشم نمیاد کسی رو برنجونم و ازم ناراحت باشی
چه پسر هنرمند و خوشگلی ببوسش و بهش بگو عکساشم خیلی نازه مثل خودش
امیدوارم همیشه موفق باشه

سلام فیمه جون
بله کامل رسید
شما گلــــــــــی
مرسی از لطفت حتما بهش میگم
پرهامم رو ببوسیـــــــــــــــــــــــد لدفن

قطره پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://fortomarrow.blogfa.com

ای جونم ماشالا چه پسر نازی داری.......
میگم چقدر شکلکای اینجا همه خشنن.....

مرسی قطره جونم
خشناشو بی خیال من همه خوشگلاشووووو تقدیم میکنم به شمــــــــا

قطره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://fortomarrow.blogfa.com

سلام عزیزم
خوشحالم از آشناییتون
الان وقت ندارم پستات رو بخونم....
ولی بر میگردم و لینکت میکنم و می خونمت.........

سلام
منم خیـــــلی خوشحالــم

بیتا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

بیتای مهربووونم یلدای تو هم مبارک "
شاد شاد باشی در کنار آریو عزیز و همسر گرامی

مامان مهنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

ماشالا همه کاره هم ک هست و سرشار از هوش

مامان مهنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

وای چ گل پسره خوشگلی

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

مامان مهنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

چ شکلهای نازی جون میده برای غتره

مامان مهنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

وای خدای من این آشه چیه گذاشتی اینجا
من دیوونه آشم نمیدونی آنفارکتوس قلب من پیش میاد

مامان مهنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://mohanna.niniweblog.com

سلام عزیزم مرسی از حضورت
ماهم شمارو لینک کردیم

سلام مامانــــــــــــــــی
خوش اومدید و ممنون

مریم مامی آیدا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://aaydajoon.blogfa.com/

مرسی از لطفتون
ماشالله پرهام جون خیلی خوش تیپه
میشه هروخ آپ میکنید خبر بدید؟
راستی این بلاگ اسکای چه شکلکای بانمکی داره

مرسی مامی جون
چشم آپ کردم میام خبر میدم
شکلکهای اینجا هم همه خندون و خوشگلاش تقدیم به شمااااااا

مامان پرهام سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://mamivaparham.blogfa.com

سلام دوست خوبم من عاشق این گل پسرم اصلا این صورتش ماشاالله نمی دونی چه جذابیتی داره وای دوست دارم گاز گازش کنم .
براش اسپند بریزین مامانی لطفا راستی یه سوال کلاه شال گردنش خیلی خوشگله از کجا گرفتی من عاشقشم

سلام مامانی
اصن نمیدونی من خودم چقدر گازش میگیرم از طرف شمام میگیرم خووووووووب
کلاه و شالش رو هم کار دست خواهرمه مامان و خواهرم بافتنی های خوشگلی میبافن
راستی قابل شما رو هم نداره هاااااااا

فهیمه مامان پرهام دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

اما عزیزم قبول کن اینکه کامنت دونی ت تیک خصوصی نداره تا خیال آدم راحت باشه ، خیلی بده
ببخش که الان نمی تونم بمونم و بخونمت. آخه پرهام حالش بده و همین الان بالا آورد

سلام فهیمه جون
من چون عادت ندارم چیزی رو تو دلم نگه دارم بهت پیام دادم
و شک نکن که تموم حرفای شما رو قبول دارم
سیستم بلاگ اسکای مثل بلاگفا نیست و برای گذاشتن پیام خصوصی اصلا نباید توی قسمت نظرات بری ، میبایست همون بالای صفحه که 5 تا آیکن داره که به ترتیب صفحه اصلی ، عناوین اصلی ، تماس با من و ... روی گزینه سوم که تماس با من هست بزنی و پیامی که اونجا بذارید به صورت خصوصی میرسه به من که البته رمز قبلیتون رو هم همون جا بهم دادید ولی احتمالا چون قالب وبلاگم رو تغییر دادم فراموش کردید کجا بوده
به هر حال مرسی ازینکه رمز دادید بازم ، و نظر دومتون رو واسه خاطر همون رمز تایید نمیکنم
امیدوارم پرهام عزیزم زود زود حالش خوب بشــــــــه
به امید خــــــــــــــــدا

فهیمه مامان پرهام دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

عزیزم این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی باید قیافه م رو بعد از خوندن کامنتت ببینی

بیتا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

عزیزمممممم امیدوارم این اقا کوچولو همیشه شاد باشه و خدا راهش و براش روشن کنه این ارزویی هست که همیشه واسه اریو دارم

عکس ها خیلی زیبا هستن فکر کنم جاده الموت باشه

اریو مریض شد مجبور شدم ببرمش تهران دکتر واسه همین نتونستم بهت زنگ بزنم مامان الهام

هوا بهتر شد یه روز بریم استخر؟؟؟؟؟؟

مرسی بیتا جونم
الهی بگردم چرا آخه مریض شدددد
بهت خبر میدم مامانن جونـــــــــــی

مامان زینب یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

ای جانمممممم
الهی بگردم با اون سوالای کودکانه اش
نقاشیشم خیلی بامزه بود

خدا نکنه مامانی

شاهزاده کوچولوی من شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ http://parham-joon.blogfa.com

سلام الهام جونی ...
چقدر عکس های پاییزی کوچولوها زیبا شده مخصوصا گل پسری که
با اون شال و کلاه هفت رنگش شده جزئی از این طبیعت پاییزی
راستی این دلشوره های مادرانه فکر کنم همیشه همراه ما مامانا هستش از وقتی که حس کردیم وجود کوچولوشون رو تو دلمون تا به آخر ....

م چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.parham88.niniweblog.com/

آفرین به این پسر هنرمند فاضل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد