♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

روزهای خوب

  • سلااااااام 

  

بالاخره بعد از بیش از یک ماه موفق شدم پست جدید بذارم .  

 

این اولین پست توی خونه ی جدیدمون هست که البته خیلی وقتِ جا به جا شدیم ولی چون ADSL نداشتم نتونستم وبلاگ رو به روز کنم . 

 

خوب حالا از کجا شروع کنم ... 

  

  • اول از همه اینکه پرهام خیلی زود به خونه ی جدید و البته اتاق جدیدش عادت کرد و این واقعآ باعث خوشحالی بود برای من .  

 

 

 

    

پرهام و اتاق جدید  

 

  • دو هفته بعد از اومدن به خونه ی جدید یعنی ۲۳ اردیبهشت ماه به مناسبت روز خانواده از طرف مهد پرهام به یک اردوی تفریحی دعوت شدیم که به اتفاق خانواده رفتیم و جای همگی خالی خیلی هم خوش گذشت بهمون ... 

  

 

  

 

 

 

 

لطفآ برای دیدن دنباله ی متن بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید .

 

 

  • ۲۸ اردیبهشت ماه هم مهد جشنی برای تعویض مقطع بچه ها گرفت که باز هم همه ی خانواده دعوت بودند و این بار من و پرهام با هم رفتیم و باز هم خیلی خوش گذشت.
  • اصلا توی جمع بچه ها بودن خیلی لذت بخش خصوصآ که تمام اعضای خانواده جمع باشن .
  • توی این جشن تمام چیزهایی که به بچه ها در طول یک سال آموزش داده شده بود برای خانواده ها توسط بچه ها به نمایش گذاشته شد که کلاس آفتاب (کلاس پرهام ) شعرهای خیلی قشنگ و هماهنگی اجرا کردن که من واقعا شخصا اشکم در اومد ... 
  • تصور اینکه پرهام بزرگ شده واقعا خوشحالم میکنه و از اینکه میبینم پسر کوچولوی من اینقدر زیبا شعر میخونه و نقاشی میکشه و حتی کاردستی درست میکنه واقعا از صمیم قلبم لذت میبرم ... 

وای که به خدا چه لذتی داره ...   

 

 

 

کاردستی های پرهام در طی سال ۸۹ ـ۹۰ 

 

 

دیگه روزا میگذره و میگذره ... 
تقریبا کمتر از یک و نیم ماه دیگه تولد ۴ سالگی پرهام ِ 
  • پرهام این روزا خیلی عاقلتر شده و درکِش از مسایل هم خیلی بیشتر شده و این کاملا محسوس ِ .    
  •  از اول اردیبهشت هم پرهام به کلاس شنا میره و اول خرداد ماه که ترم جدیدش شروع شد رفتم از نزدیک شنا کردن جوجه کوچولو رو دیدم و باز هم مثل همیشه اشکم در اومد وقتی دیدم پرهام چه قدر قشنگ خودش رو روی آب نگه میداره . 

 

خیلی لذت بخش ِ وقتی که میبینی همون نوزادی که یک روز حتی با زحمت چشماشو باز میکرد اما حالا میتونه از خودش دفاع کنه و کارهایی رو انجام بده که حتی مامانش نمیتونه انجام بده ...   

 

 

  • اینم یکی از  شاهکارهای آقا پرهام !!! 
باز هم جای همگی خالی هفته ی پیش در حالی که داشتیم خودمون رو برای رفتن به مسافرت آماده میکردیم پرهام و بابا در حال مرتب کردن ماشین بودن که بابا فقط برای چند دقیقه پرهام رو با ماشین تنها میذاره و وقتی برمیگرده ... 
 
 
بله ... چشمتون روز بد نبینه آقا کوچولوی ما شلنگ آب رو گرفته بود توی ماشین و داشت داخل ماشین رو میشست .  
کف ماشین تا جایی که جا داشت آب پر شده بود و صندلی ها هم خیس آب بود ...  
بابا تقریبا تا ۲ ساعت فقط داشت با کاسه آبهای ماشین رو خالی میکرد و به مدت ۳ ساعت هم بخاری ماشین روشن بود که ماشین خشک بشه که نشد 
شب تا صبح هم درهای ماشین باز بود تا بالاخره نزدیک به ۱۲ ساعت بعد ماشین نسبتا خشک شد .
ولی پرهام اون شب با ناراحتی و عذاب وجدان خوابید و صبح تا چشم باز کرد به بابا گفت بابا بیا بریم با دریل کف ماشین رو سوراخ کنیم تا آب کف ماشین خالی بشه که به محض گفتن هر سه با هم زدیم زیر خنده و پرهام هم از اون حالت ناراحتی در اومد بیرون . 

 

خلاصه اینم شیرین کاری پسرم بود در حالی که چهارمین سال زندگیش هم در حال تکمیل شدنِ ... 

 

 

  دوستت دارم عزیزم

 

نظرات 18 + ارسال نظر
قلیزاده یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

با سلام
ماشاا... چقدر خوشگل وشیطون
نامدار بشه انشاا....
وسایه پر مهر پدر مادرش باسرش باشد
آرزوی سر بلندی وسلامتی برایش دارم

سلام
ممنونم ار حضورتون
مرسی و باز هم مرسی از آرزوی زیباتون

فهیمه مامان پرهام یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://pmesleparham.blogfa.com

همه می گویند برای ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات

.......... .............

عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

مرسی فهیمه جان
عید شما هم مبارک
پرهام گلم رو ببوس

حامد رحمانی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام ممنون که منو یاد خاطره آبگرفتگی ماشین انداختی! خیلی وحشتناک بود. به هرحال پرهام عشق منه.

خواهش میشود

علیرضا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

الهام جان ماشا الله بزرگ شده و شیطون
خدا حفظش کنه :*

مهران پیرستانی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://darghamemaa.blofa.com

سلام خواهرم

خدا واست حفظش کنه پسرتو

مامان محمد پرهام چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://pmesleparham.blogfa.com/

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپ کردم

زود باش بیا دیگه منتظرم

مامان محمد پرهام سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

[:S004:]

مامان محمد پرهام یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

مهران پیرستانی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ق.ظ http://darghamemaa.blofa.com

سلام خواهر گلم

چه باحال بود وبلاگت

خدا سایه ی تو و شوهرتو رو سر پرهام نگه داره


یا حق

سلام داداش خوبم
مرسی ازت داداشی

وحیده و نوژا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://nozhazarabadi.blogfa.com/

بووووووس برای الهام و پرهام
به همسایه ها تون سلام گرم ما روبرسون
مخصوصا اون رو به رویی

قربووووووون شما دوستهای گل
چشم سلام هم میرسونیم

سیدمهدی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ http://zeiba111.blogfa.com

روز پدر به همسر عزیزت مبارکباد ..بابا پاشو بیا آپم واااااااااا

مرسی دوست خوب
چشم

مامان محمد پرهام سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://pmesleparham.blogfa.com/

آهان فهمیدم تهرانی هستین ولی یه سوال دیگه سایت آپلودتون چیه؟ آخه من هر سایتی که استفاده می کنم بعد از یکی دو هفته عکسام دیگه باز نمیشن

سلام مامان جون و پرهام گلم
عزیزم من چون بلاگ اسکای هستم از پیکو فایل استفاده میکنم .
ضمنا من خودم اهل تهران هستم ولی از وقتی که ازدواج کردم به خاطر شغل همسرم راهی قزوین شدم و در حال حاضر برای مهمونی خونه مامان و یا بستگان به تهران میام

مامان محمد پرهام سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://pmesleparham.blogfa.com/

سلام الهام جون خوبین؟ خیلی این کارش بامزه بود همش تصور می کنم قیافه شما رو وقتی ماشینو غرق در آب دیدین!!!!
در ضمن ممنون که بهمون سر زدین اما برای تکمیل لینک دوستانم نگفتین اهل کجائین؟
ببوسین گل پسرتونو

علیرضا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

خونه ی جدید مبارک الهام خانم !
خوبه که کنار همدیگه خوشحال هستید !
هرچی بچه بزرگتر بشه شیطنتاش عجیب تر و بزرگتر میشه!
امیدوارم با همه ی شیطنتاش خندون باشید .
بچه ها دوست داشتنی هستند ،نوازش رو از اونها دریغ نکنیم .

از طرف یه دوست خوب ...
علیرضا

دوست خوب علیرضا خان حق با شماست شیطنتهاشون بیشتر و بزرگتر میشه !
مرسی از لطفت و از این که به ما سر میزنی ...

باشماق یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

ماشا الله پسرت خوشکله
پرهام به چه معنی است ؟

ممنون دوست من
پرهام یک کلمه کاملا فارسی هستش که در حقیقت اسم ابراهیم وقتی به فارسی برگردونده شده به معنای پرهام شده .

خاله اسی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.الهی من قربونه این پسر با این مغزش برم که میخاسته کف ماشینو سوراخ کنه.

مرسی خاله اسی
خدا نکته

آزاده یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

امیدوارم همیشه به شادکامی بگذرونین

مرسی
همچنین شما

آزاده و آتیلا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

اولا که سلام.
دوما پسر کو ندارد نشان از پدر ( در مورد آب گرفتن داخل ماشین )
سوما خونه نو و اتاق نو مبارک و بسیار قشنگه امیدوارم ۱۰۰ سال با خوبی و خوشی توش زندگی کنید.
چهارما گااااااااااااااااااااااااااز

اولا که علیک سلام .
دوما که دقیقا .
سوما مرسی .
چهارما من بیشت ت ت ت ت ر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد