♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

روز دانش آموز 2

سلام



و این دومین سالیِ که تـــــو دانش آموز شدی 

و 

مـــن لذت میبرم که با تموم وجــــــودم بهت بگـــــم :


روزت مبارک دانش آموز ...

نظرات 2 + ارسال نظر
Nasrin چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ق.ظ

پرهام جونم شاید باورت نشه، ولی الان ساعت تقریبا دو و نیم شبه.... ولی من حدودا دو ساعته که دارم وبلاگتو بالا پایین میکنم چون هم عاشق خودتم و هم مامان عزیزت و ی دلیل دیگه اینکه مامانت واقعا تکه خعلی برات زحمت میکشه و وقت میزاره واقعا همچنین مامان درجه یک گلی کم پیدا میشه. قدرشو بدون جیگر
امیدوارم همیشه همه جا که هستی تنت سالم باشه و لبت خندون گلم.
معلم زبانت که عاشقته

سلام عزیز دلم
ما خیلی ممنونیم و خوشحال که وقت گداشتید و به ما سر زدید ...
شما خیلی به من لطف داری خانوم
من تا حد زیادی وظیفه یک مادر رو که در درجه اول به ثمر رسوندن فرزندش هست دارم انجام میدم و واقعا امیدوارم به اون چیزی که دوست دارم پرهام برسه ، دست پیدا کنه ...

بازم مرسی که هستید

مامان پرهام پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ب.ظ http://parham88.niniweblog.com/

روزت مبارک آقای خوش تیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد