♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

ماه مهر... ماه مدرسه...

سلام


اولین روز دبستان بازگرد !

کودکیهای شاد و خندان بازگرد !

درسهای سال اول ساده بود !

آب را بابا به سارا داده بود !

درس پند آموز روباه و خروس !

روبه مکار و دزد چاپلوس !

با وجود سوز و سرمای شدید !

ریزعلی پیراهن از تن میدرید !

تا درون نیمکت جا میشدیم !

ما پر از تصمیم کبری میشدیم !

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود !

جمع بودن بود و تفریقی نبود !

کاش میشد باز کوچک میشدیم !

لااقل یک روز کودک میشدیم !


پرهام در روز 30 شهریور سال 1392 

روی نیمکت کلاس اول دبستان شریف


لطفاً به ادامه مطلب بروید ...

اولین روز مدرسه ...
استرس ها و نگرانی های من ...
نمیدونم این حسی که من همیشه روز اول مهر دارم چه حسی میتونه باشه ...
حس خوشحالی یا ناراحتی ...
به هر حال هر چی که بوده و هست ، امسال چندین برابر بود ...
شب 30 شهریور که پرهام صبحش برای جشن شکوفه ها راهی میشد کلی با خودم گریه کردم ...
دقیقاً نمیدونم چرا ...
ولی یک چیزو خوب میدونم ،
و اونم 
گذشت 6 سال ...
تمام مدتی که توی مسیر مدرسه بودیم تا برسیم ،به روز به دنیا اومدن پرهام فکر میکردم ...
به اینکه کــِی این 6 سال گذشت ؟؟؟!!!
با وجود اینکه به 6 سال گذشته فکر میکردم ،
ولی چرا بچگی کردنه پرهام رو یادم نمیاد !
در واقع زمان رو گم کرده بودم ...
فقط اینکه خیلی زود گذشت ... زودتر از اون چیزی که تصور میکردم ... امیدوارم از حالا به بعد حتی اگرم زود میگذره با موفقیت هر چه بیشتر پرهام باشه ...
بگذریم ...
اگه بخوام از خاطرات جشن شکوفه های پرهام بگم اول از همه اینکه روز 30 شهریور سال 1392 خورشیدی ساعت 9:30 صبح پرهام رسماً دانش آموز شد 
از برنامه های اون روز هم شعر بچه های کلاس اول و چند تا سرود که بچه های کلاسهای بالاتر براشون اجرا میکردن ...
اتفاقاً یک مسابقه هم برای پدرها و مادرها اجرا شد که من طبق معمول همیشه داوطلب شرکت توو مسابقه شدم ، و البته برنده هم شدم ...
در آخر همزمان با رفتن بچه ها به کلاس به همراه معلمشون، جلسه اولیاء و مربیان هم برای ما برگزار شد ... 
کتابهاشون رو هم همون روز بهشون دادن ... وقتی جلسه تموم شد و به کلاس پرهام رفتیم که به قول معروف چند تا عکس یادگاری بگیریم، پرهام ذوق زده فرصت رو غنیمت شمرد و گچ رو برداشت و نوشتن رو کلی روی تخته گچی تجربه کرد ...
یادش به خیر ...


و در نهایت روز اول مهر و شروع دغدغه های هر مادری ...
روز اول مهر هم که تقریباً 40 دقیقه طول کشید به مدرسه برسیم .. خیلی ترافیک سنگین بود ... وقتی رسیدیم بچه ها صف بسته بودن و برنامه ها شروع شده بود ... معرفی معلمها و شعر و سرودها که تموم شد بچه ها در حالیکه از زیر قرآن و اسپند رد شدند به کلاس رفتند و سال تحصیلی جدید رسماً آغاز شد ...
آغاز سال تحصیلی 93-1392 بر همه دانش آموزان مبارک ...

شنبه(1392/6/30)
رد شدن پرهام از زیر قرآن  و من که چقدر خودم رو کنترل کردم که اشکم سرازیر نشه و این کنترل کردن فقط تا زمانی بود که توی مدرسه آهنگ همشاگردی سلام رو شنیدم و اونجا بود که دیگه ...

(1392/6/30)
پرهام و ورودی دبستان شریف 

(1392/6/30)

(1392/6/30)
پرهام در حیاط دبستان و شیطنتهایی که با پایان 6 سالگی دو برابر شد!

(1392/6/30)
پرهام خوشحال در صف

(1392/6/30)
امیدوارم باورتون بشه که استرس و نگرانی من برای شروع سال تحصیلی خیلی بیشتر از پرهام بود ، چه بسا پرهام جون اصلااااااااااً استرس هم نداشت ، 
البته این رو هم یادم رفت بگم که 16 تا 21 شهریور به مدت یک هفته همه مامانا به همراه فسقلیهامون به مدرسه رفتیم و همزمان با کلاس مشاوره ای که برای ما در برخورد با بچه ها برگزار میشد ... بچه ها توی کلاس خودشون با معلم مربوطشون به آشنایی و بازی و نقاشی و ... گذروندن

(1392/6/30)

(1392/7/1) 
پرهام در صف و ازدحام جمعیت

در آخر مطالب این نکته رو بگم که امروز یعنی اول مهر سال هزار و سیصد و نودو دو پرهام جون 
نوشتن اولین مشق شب رو که همون خط ایستاده بود تجربه کرد و کلی هم ذوق کردیم با هم 

تا بعد ...

نظرات 8 + ارسال نظر
مونا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

مبارک باشه الهام جون حق داری من که یه دل سیر گریه کردم ان شاا... شاهد موفقیت هاش باشی و تا باشه اشک شوق باشه

سعید سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام الهام بانو
آرزومندم در کنار خانواده شاد باشید
عجب لباس های شیکی پوشین بچه ها
یادش بخیر لباس فرم زمان من شبیه کیسه گونی بود
البته با همین رنگ

سلام آقا سعید
ممنونم
دیگه همینه دیگه هر چه میگذره همه چیز بهتر و شیکتر میشه

مامان مهنا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://mohanna.niniweblog.com

عید غدیر مبارک[گل][گل][گل]

با تاخیـــــــــــــر بر شما هم مبارک

مامان بردیا شیطون دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://bardia91.niniweblog.com

ماشالا به این شازده پسر..............
چه شیطونه.....

فدای شماااااا

مامان اریو جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

عزیز دلم مبارکش باشه اشک منم دراوردین

امیدوارم پسر گلت پله های ترقی و روز به روز با موفقیت طی کنه دیگه اقا پرهام بزرگ شده مرد شده خیلی تبریک می گم بهت

راستی مدرسه شریف کجاست؟؟؟؟

مرسی بیتا جون
من خودم هنوز باورم نمیشه و تقریبا هر بار میخونم گریه ام میگیره ...
عزیزم دبستان شریف خیابون توحید هستش

سمیرا مامان شاینا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://shainajoon.persianblog.ir/

خاله الهام عزیز تبریک می گم ، امیدوارم جشن فارغ التحصیلی پرهام جون

سمیرا جون ممنونم عزیزم

خاله اسی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

واقعا باور نکردنیه که چطور این ٦ سال گذشت. راستش با خوندن این متن منم گریه ام گرفت. ایشالا تو تمام مراحل زندگی موفق باشی پرهام جونم. دوستت دارم.

افی جون باور کن من خودم هر وقت این پست رو میخونم گریه میکنم
مرسی و من هم امیدوارم ...

نلی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://royayesabz.blogfa.com

عزیز دلم الهی که همیشه موفق باشی پسر گلم
مامان الی متاسفانه این نگرانی همیشه با آدمه و هیچ وقت تمومی نداره
با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر

ممنون عزیزم
تمومی نداره ...
مرسی از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد