♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

تولد تولد



سلــــام
امروز تولد پرهام جون مامان اِلی ...
6 سال پیش همچین روز و ساعتی (8:50،1386/5/7صبح) که توی عکس هم معلومه عزیز دلم به دنیا پا گذاشت و زندگی ما رو خیلی رنگی تر کرد 
خدا رو شکر میکنم برای داشتن تو 
تـــولدت مبارک نفس مامان 


(1392/5/7)
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جای آنکه انگشت اشاره ام را به سمت او بگیرم،
در کنارش انگشت هایم را در رنگ فرو می بردم،و نقاشی می کردم،
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر می بودم،
بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم،
سعی می کردم درباره اش کمتر بدانم ، اما بیشتر به او توجه کنم.
به جای اصول راه رفتن ،
اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم.
از جدی بازی کردن دست بر می داشتم،و بازی را جدی می گرفتم.
در مزارع بیشتری می دویدم، و به ستارگان بیشتری خیره می شدم.
بیشتر در آغوشش می گرفتم،و کمتر او را به زور می کشیدم.
کمتر سخت می گرفتم، و بیشتر تاییدش می کردم.
اول احترام به خود را در او می ساختم،و بعد خانه و کاشانه اش را،
و بیشتر از آنچه که عشق به قدرت را یادش بدهم،
قدرت عشق ورزیدن را یادش می دادم .
...
"دایان لومان"

پست بعدی جشن تولد پرهام با دوستاش (1392/5/14)

عکسای داغ داغ داغ ... همین چند دقیقه پیش  
در ساعت 14:40 روز هفتم مرداد سال نود و دو (بعد از به روز شدن وبلاگ این عکسها رو گرفتیم 

بریم ادامه مطلب =====>>
 








( کاملا معلومه که چقدر پرهام از فشفشه ترسیده ، کلی دور شده از کیک )

به دلیل تقارن تولد پرهام با شبهای قدر و شهادت حضرت علی 
فقط یک کیک کوچیک گرفتیم که پرهام امروز شمع تولد 6 سالگیش رو فوت کنه

تا بعد 
نظرات 10 + ارسال نظر
مامان بردیا شیطون دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://bardia91.niniweblog.com

________________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██______________________██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████
____█████████________██████

شما کلاًعزیــــــــــــزی

قطره یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

با تاخیر تولدت مبارک پرهام جووون

مرسی خاله جونی :*

مامان مهنا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

تولدت مبارک گل پسر ناز

فدای شمـــــــــــا :-*

برای تو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

تولد پرهام عزیز رو تبریک میگم
براش یک عمر پر از سلامتی ، شادی و موفقیت رو ارزو می کنم

سپاس فراوان دوست من .

شاهزاده کوچولوی من شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://parham-joon.blogfa.com

سلام الهام جون خوبی عزیزم ...
تولد 6 سالگی گل پسری مباااااااااااارک

سلام به روی ماهتووووووووون
مرسی عزیزم :-* :-* :-*

مامان اریو چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

تولدت مبارک پرهام جیگر خالههههههههههههههههههههههه

ای جووووووووووووووووووووووووونم
:-* :-* :-* :-* :-*
مرسی خاله جونی

سعید سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ق.ظ

تولدش مبارک
آقا پسر چقد خوشتیپه

ممنونم :)

قلیزاده دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

روز تولد فرزند تولد زندگی دوباره پدر ومادر است زندگی دوباریتان را تبریک میگویم

سپاس فراوان ...

حامد رحمانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

من تموم این لحظه های خوب رو مدیون زحمات همسر عزیزم هستم.
امیدوارم منو پرهام و مامان الی همیشه در کنار هم باشیم.

ممنونم بابایی:-*
من هم امیدوارم :)

مامان سیامک دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

تولدش مبارک .. امیدوارم زندگیش سرشار از موفقیت و آرامش باشه امیدوارم کانون خانواده همیشه براش گرم و صمیمی باشه. امیدوارم هیچ وقت توی زندگیش نا امید نشه. از طرف من یه بوس گنده و آبدار از لپاش بکنیدش

مرسی عزیزم :-* :-* :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد