♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

نوروز 1392 بدون شرح


سلام


خوشبختی ،

احساس ساده ایست ،
کــــــه

عزیزانــــت به تو هدیه میدهند ...


پرهام در حال رنگ زدن تخم مرغ هفت سین اتاق خودش


پرهام و هفت سین کوچیکش در اتاق خودش 

(و البته عیدیش که مداد رنگی بود)


پرهام و هفت سین خانواده


همیشه هستی ...

همین حـــوالی ...

نظرات 8 + ارسال نظر
مامان سانلی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ


اینا یعنی بوس برای پرهام...اخه شکلک بوسه ندارین شما


اینام یعنی کلی دوستون داریم چون شکلک دوست داشتن هم نداره مامان جونی

مامان سانلی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام به مامانی و پسر شیرینتر از عسلش......
امیدوارم خوب باشین و زندگی به کامتون.......
دوست جونم میخوام رمز بذارم ولی تماس با من رو پیدا نمیکنم البته سرعتم خیلی پایینه وکل صفحه برام باز نشده .....
رمز رو میذارم خصوصی
بوسسسسسسسسسسسسسس

سلام به روی ماهت مامان مهربوووووون
مامانی جونم تماس با من بالاترین قسمت صفحه هست که احتمالا چون سرعت نت پایین هست کامل باز نشده صفحه و شما ندیدید
ممنونم از رمز ... مطمئناً با این نشونی که گفتید دیگه از خاطرم نمیره
باز هم خودم برای اطمینان توی صندوق پستیم ذخیره میکنم پیش بقیه رمزها
دوستون داریم اساســــــــــــــــی ناز دختر رو ببوسید :-*

مامان پرهام جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://parham1392.blogfa.com/

شب آرزوها (لیله الرغائب) اولین شب جمعه ماه رجب .

( پنج شنبه 25 – 2 – ۱۳۹2 )

چقدر دوست دارم که وقت مناجات خدای من بخوانمت، الهی . . . ربی . . .

این حس مالکیت، این که تو خدای من هستی . . .

انگار همه ی حفره ها و جاهای خالی را پر می کند . . .

مامانی التماس دعا ...

معصومه عمه پرهام جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام

ببخشید که فراموش کردم رمز رو براتون بذارم...

ایشالا همیشه خوشبخت باشید در کنار پرهام گل و خانواده عزیزتون

سلام
خواهش میکنم خانوم
مرسی از رمز

مامان اریو چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

عزیزمممممم چه اقایی شده واسه خودش

قربون شما مامانی جونی

مامان پرهام چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://parham1392.blogfa.com/

سلام ممنون ازحضورتون.تشکربابت دعای خیرتون.بازم بیاییدخوشحال میشم.انشاالله پرهام شمازیرسایه خدای بزرگ همیشه سالم وموفق وخوشبخت باشه

اول بابای پرهام روبرام ارزوکنیدوبعدپرهام

سلام مامانی
خواهش میکنم ... انشالله سال آینده هر سه در آغوش هم و در کانون خانواده جشن بگیرید این روز رو
و ممنونم از بابت دعای شما

قطره چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://fortomarrow.blogfa.com

سلااااااااااااااااام عزیزم
رسیدن بخیر......
چقدر سفرتون با اون جوجه رنگی قشنگ تر شده... خدا حفظش کنه

سلام عزیززززززززم
مرسی خانوووووووووووووووم

سعید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

میدونم دیره ولی
روز زن و مادر بر شما مبارک

همینقدر که به یادمون بودید ، خیلی ارزشمنده
ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد