♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

این روزها هم گذشت ...

سلام


هرگز فرصت گفتن " دوستت دارم " را به فرزندمان از دست ندهیم ...

دوستت دارم پـــــرهامم

چیزی به تولد 5 سالگی پرهام نمونده ... این روزها خیلی بیشتر از قبل به گذشته و آینده پرهام فکر میکنم ... به روزهایی که تازه راه افتاده بود ... تازه حرف میزد و وقتی برای اولین بار کلمه مامان رو گفت چه حسی بهم دست

داد ... شیرینی اون روزها هرگز فراموش شدنی نیست و این شیرینی و این احساس خوب مادر شدن رو مدیون این فرشته هستم ...

به اینکه امسال داره میره به پیش دبستانی و باید خیلی بیشتر از قبل باهاش باشم و ...


بگذریم ...
قبل از تولد پرهام چند مطلب که احساس کردم نوشتن و گفتن اونها خالی از احساس و لطف نیست رو دوست داشتم به دوستای مجازی پرهام بگم و به خاطرات مکتوب خودش اضافه کنم .

  • بهمن ماه سال گذشته (90) نمایشگاهی از نقاشی ها و کاردستی های بچه ها برپا شد که بسیار بسیار جالب بود ...



لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید .


  • 20 اردیبهشت ماه 91 پرهام برای اولین بار به سیرک رفت ... چیری که همیشه شنیده بود ولی از نزدیک ندیده بود ... دیدن برخی حیوانات وحشی از فاصله خیلی خیلی نزدیک و یا شعبده بازی که پرهام همیشه عاشق اینکار بود که چیزی رو به قول خودش غیب کنه که همین امر هم باعث شد تا براش وسایل شعبده بازی هم تهیه کنیم که کلی هم ذوق زده شد




  • روزها گذشت و گذشت تا بالاخره این دوره از مهد پرهام هم تموم شد ... برای من که خیلی زود گذشت انگار همین دیروز بود که داشتم پست مربوط به شروع دورهء جدید مهد رو مینوشتم ( شقایق )

1 خرداد 91 جشن پایان سال این دوره از کلاسهای بچه ها برگزار شد که از نزدیک شاهد آموخته های فرشته هامون بودیم و چه قدر جالب بود این هماهنگی بچه های 4 ساله که حتی فکرش رو هم نمیتونستم بکنم که این فرشته ها به این زیبایی میتونن با هم هماهنگ بشن و شعر و سرود و نمایش حتی به زبون انگلیسی اجرا کنن ...









  • و یک روزی از روزها پرهام در حال خمیر بازی و ساختن آدم برفی





من خوب هستم ...تو خوب هستی

اگر میخواهید کودکی داشته باشید که در آینده بگوید :
من خواستنی هستم و تو هم خواستنی هستی
من خوبم و تو هم خوب هستی
من اضطراب و نگرانی ندارم
من , منم و تو هم , تو هستی
من نه از تو بهترم و نه از تو بدتر

روزی 50 بار کودک را تایید کنید
و این نگرش را در خود تغییر دهید که :
کودک در این سنین
نادان , ناتوان , نیازمند ,خطاکار و دارای افکار غلط است !
نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه عمه پرهام چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.parham088.blogfa.com/

پیشاپیش تولد پرهام جونم مبارک

ای جاااااااانم آدم برفی شو ببین چه خوشکله

آزاده و آتیلا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

با پست جدیدت خیلی زیاد حال کردم.این که میبینم پرهامی داریم که اینقدر خلاقه به خودم میبالم.دوستش دارم زیاد و دوستت دارم زیاد که برای به ثمر نشستن گل وجودش اینقدر تلاش میکنی.
تولد پرگلی جونمم مبارک باشه پیشاپیش

خاله اسی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

الهام جان عالی بود.آفرین به پرهام با این همه ذوق و سلیقه و آفرین به تو با این جملات زیبای آخر پستت.امیدوارم همیشه ساد و موفق و سالم و سرحال باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد