♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

دوستت دارم

سلام

کودکی پلی است ...وقتی از آن گذشتی خرابش نکن , زیرا نغمهء لالایی مادر را می توانی به یک قدم بازگشت پیدا کنی و احساست را هم مثل دوران کودکی بی رنگ و ریا کنی ...



یه روزی از روزها ,
پرهام و باز هم ساخت پارکینگی جدید برای ماشین هاش




برف نیمهء بهمن ماه





اینم ذوق پرهام برای برف و برف بازی



پرهام من :

یادت نره که همیشه دوستت خواهم داشت .

نظرات 7 + ارسال نظر
فهیمه مامان پرهام شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

ای کاش بلاگفا بودی و من از آپ کردنت با خبر میشدم تا الان انقدر شرمنده نباشم
البته من یکی دو ماهی تو این مدت نت نبودم ها

سلام مامان جون فهیمه
مرسی که همیشه به ما سر میزنی عزیزم
دشمنت شرمنده باشه خانوم ... من خوشحال میشم شما رو اینجا میبینم
روز شما هم کلی مبارک باشه مامان جون
پرهام گلم رو ببوسیدش

معصومه عمه پرهام دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.parham088.blogfa.com/

واااای چه برفی... خوش به حالتون
بوووووووووس واسه پرهام ناز وروجک چه پارکینگی درست کرده

آرزو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://iliya87.blogsky.com

خوشحالم که زمستون و برف بازی به پرهام خوش گذشته...همیشه به خوشی انشاالله.دلت گرمِ گرم عزیزم.

سمیرا مامان شاینا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

قلب کوچولو این فرشته های مهربون مثل این برف سفیده .....الهی که همیشه همینطوری بمونه.
عکسهاتون مثل همیشه عالی بود .

خاله اسی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

عزیز دلم خیلی قشنگ بود.ایشالا همیشه خنده رو لبای پرهام جوجه و مامان گلش باشه.همیشه شاد باشید.

آزاده و آتیلا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

جیگرتوبرم من خاله الهی ... خیلی خیلی خیلی دوستت دارم پرگلی.. امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق و خوشبخت باشی عزیز دلم

ITدوستان یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://it-2020.mihanblog.com

سلام دوستم
مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت باشند . . .
آپم؛؛؛؛؛؛
خوشحال میشم نظر بدی....
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد