♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

♥ پــرهـــــام فرشتــۀ زمینی ما ♥

روزهـــــایی با پــــرهام

بالاخره اومدم!

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

 

بالاخره بعد از ۹ ماه انتظار مامانو بابام روز  یکشنبه هفتم مرداد هزار و سیصد و  هشتاد و شش  

 (۱۴ رجب ۱۴۲۸ قمری،۲۹ جولای ۲۰۰۶میلادی)ساعت ۸:۴۰ صبح تو بیمارستان مادران تهران به دنیا اومدم!  

  

  

       قد:۴۸سانتیمتر   وزن:۳کیلو و ۳۲۰گرم    

راستی یادم رفت بگم بارون هم میومدا!چله ی تابستونو بارون!!!نمیدونم والا!میومد دیگه!    

 

هشتم هم با مامان الی مرخص شدیمو رفتیم خونه مامان آذر و بابا عباس 

  

  

۲۹ روزه بودم که اولین مسافرتمو رفتیم شمال! 

 

 

 

 

 

روزا گذشت و گذشت و گذشت...تا ۴۰ روزه شدم!

 

  

 

 

 

تقریبآ ۵/۳ ماهم بود که غلت زدم!   

 

 

 

 

۵/۵ ماهم بود که تو روروک راه رفتم!  

 

 

   

   

دقیقآ با پایان ۶ ماهگی بطور کاملو طولانی مینشستم! 

 

  

    

 

وقتی (مامانو بابامو) صدا کردم ۷ ماهم تموم شده بود!تازه همزمان چهار دستو پا هم میرفتم!   

  

 

 

 

  

سرمای اولین برف رو ۱۲دیماه ۸۶ تجربه کردم.   

 

 

 

اینم اولین عید نوروزمه!نوروز ۸۷  

 

  

توی همین عید هم بود که با کمک دیوار و مبلو...راه رفتم. 

 

 

  

اول خرداد هشتادو هفت هم بدون هیچ کمکی ۵ قدم  

برداشتم! 

 

  
 

 

و بالاخره تولد یک سالگیم! 

تازه روز تولدم اولین دندونم هم اومد بیرون!  

 

  

 

 

 

اینم بابا حامدَمِ ها    

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

نظرات 10 + ارسال نظر
قطره پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://fortomarrow.blogfa.com

بوس واسه این کوچولوی دوست داشتنی
البته ناگفته نماند ک بازم شکلک بوسه رو پیدا نکردم

مرســــــی
بوس رو شکلکشو نداره ولی اینجوری میشه :-*

تبسم یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

پرهام خیییییلی خییییییلی خوشگله. اینو نمیگم چون عاشق پسرم. واقعا خوشگله، خدا براتون نگهش داره.

فاطمه دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام واقعا لذت بردم از این همه ذوق و سلیقه .
چه مامان وبابای خوبی داره ُفسقلی
خودتم خیلی خوشگلی ها


ادامه بده ُ کلی راه جلوی روت داری
موفق باشی

فاطمه جون سلام
مرسی از محبتت
شما هم موفق باشی ایشالا

معصومه عمه پرهام شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ق.ظ http://www.parham088.blogfa.com/

ای جانم چه پرهام نازییییییی.خدا حظش کنه.
پرهام شما با پرهام ما دوست میشه؟

سلام عمه ی مهربون
مرسی از لطفت
چرا که نه/حتما

شکیبا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

پرهام جان سلام خیلی دوستت دارم خاله جان سلام خیلی دوستت دارم شاعرشکیبا میردار:حرفهایت را شنیدم .در کلاس مهربانی. زنگ اول با تو خواندم یک سرود اسمانی .باتو قلب کوچک شادمان و پر غرور است.ای معلم از صدایت می رسد اهنگ شادی.مثل باران روی گلها می شناسی رنگ شادی.گاه سبزی گاه آبی مثل جنگل مثل دریا.می نویسم خوب و خوانا مشق های هر شبم را.تا ببینم در نگاهت باز یک لبخند زیبا.
خدا حافظ

سلام شکیبا جون خاله
فدات بشم عزیزم
مرسی خاله جون
من و پرهام هم خیلی تو رو دوست داریم عزیزم

مهلا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://craven66.blogfa.com

سلام عزیزم
وای چقد نازه
این موهاش چقد خوش رنگه ؟؟؟به کی رفته این گل پسر

سلام مهلا جان
ممنون از تو
موهاش به مامان و باباش رفته
البته به بچگیشون

خاله نغمه و مانی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام به پسر گل و مامان گلترش. من نغمه دوست آزاده هستم. تبریک بابت افتتاح وبلاگ. ایشالله همیشه مطالب شاد بنویسی تا بزرگ شدن پسر گلت. می بوسمت الهام جان و پسر خوشگلت رو. به ما سر بزن .
ایشالله دانشگاه رفتنش.

سلام خاله نغمه!
مرسی از لطفت
حتمآ میایم پیشتون.مانی جون رو ببوس

حامد رحمانی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://kaspiansiyaden.blogfa.com

سلام. من پرهام رو خیلی دوست دارم. عاشقشم.

بابا جون منم عاشگتم!!!!!!!!

آزاده و آتیلا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

سلام پرگلی قشنگم.وبلاگت مبارک باشه خاله. ایشاا... خودت وقتی بزرگتر شدی نوشتن خاطراتت رو ادامه میدی. دست مامان الی هم درد نکنه.

سلام خاله آزی!
خیلی ممنونم که برای ساخت وبلاگ خییییییلی کمک مامان الی کردی!
بووووووس

دختر زمستون دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.2khtarezemestoon.blogsky.com

ای جاااااان :)
خدا نگهش داره ... ایشالا دومادش کنین

سلام
خوشحالم که یواش یواش دوستام دارن زیاد میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد